אף סולד ללא ניתוח

אם אתם לא מרוצים מקצה האף שלכם אבל ניתוח הוא לא אופציה עבורכם, יש לנו פתרון מעולה! הליך לפיסול האף ללא ניתוח משתמש בהזרקת חומרי מילוי איכותיים כדי לפסל לכם את קצה האף, להרים אותו ואף ליצור אף סולד וחמוד, אם זו התוצאה שאתם מבקשים.

אגב, כשמדובר בפיסול אף לגברים שמטרתו להרים את קצה האף הנפול, המנתח יקפיד להרים את האף במידה, מבלי ליצור אף סולד, שצורתו היא נשית ומעודנת מדי, ולא הולמת את מראה הפנים הגברי.

האף עשוי ברובו מסחוס המעוגן במקומו על ידי שלושה שרירים עיקריים. רמת המתיחה של שרירים אלה יכולה להשפיע על צורת האף. ההליך לשינוי צורת האף ללא ניתוח מציע פתרון גם להרמת קצה אף המוטה כלפי מטה, ומקלקל את האיזון וההרמוניה של הפנים.

ההליך הקוסמטי, הנעזר בהזרקת חומרי מילוי עוריים (כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית), מאפשר לרופא לפסל את האף בטכניקה שלא כרוכה בחתכים ותפרים. עיצוב ופיסול אף שמחליק גבשושיות או מרים את קצה אף נפול (ויכול ליצור גם מראה של אף סולד), הופך ליותר ויותר פופולרי בעולם האסתטיקה.

פיסול אף בלייזר

הזרקת חומרים להרמת קצה האף

בסיס האף וקצה האף מאובטחים על ידי שריר המחבר את בסיס האף לשפה העליונה (ונקרא: depressor septi nasi). מצבים של קצה אף צונח יכולים לנבוע ממתח בשריר זה. הרפיית השריר עשויה לאפשר לקצה האף להתרומם ואף להעניק לו מראה סולד, תלוי במטרת המטופלים.

חומרי המילוי העוריים גורמים להרפייה של שרירים מתוחים על ידי חסימת האותות העצביים אל השריר המטורגט. טיפול זה נמשך כרבע שעה ומבוצע בדרך כלל על ידי מנתח פלסטי מומחה. הזרקות לשריר ה- depressor septi nasi מאפשרות לרופא לעצב את קצה האף ולהרים אותו כשהתוצאות ייראו תוך פחות משבוע, ויחזיקו מעמד מספר חודשים.

מה קורה לפני ההליך לפיסול האף ללא ניתוח?

הרופא ייפגש אתכם כדי לדון במטרות הקוסמטיות שלכם. הוא יברר אתכם מה אתם רוצים לשנות או לשפר באף שלכם. הוא עשוי גם לצלם תמונות של האף שלכם כדי להיעזר בהם בתוכנית הטיפול המותאמת לכם אישית.

האם פיסול אף ללא ניתוח יכול לעשות מה שניתוח אף מסורתי עושה?

בהשוואה לניתוח האף המסורתי – שמתאים ליצירת כל תיקון מבוקש באף, כולל תיקונים פנימיים הדרושים מבחינה רפואית ולאו דווקא אסתטית ומציע תוצאה קבועה – לפיסול אף בלייזר או בהזרקות יש מגבלות, והליכים אלה לא מסוגלים לספק פתרון לכלל בעיות האף. בנוסף, התוצאה של פיסול האף היא זמנית וכאמור, מחזיקה מעמד רק מספר חודשים. ובכול אופן, טכניקה זו עשויה להתאים למקרים כמו:

  • הוספת נפח לאף
  • שיפור קצה האף
  • החלקת גבשושיות או בליטות על האף
  • הסוואת בליטה על גשר האף
  • יישור מעט של אף עקום
  • תיקון ניתוח אף שהשתבש

עיצוב אף ללא ניתוח הוא דרך מעולה לביצוע שינויים קלים באף כמו גם הזדמנות לגלות כיצד שינויים מסוימים באף עשויים להיראות. עם זאת, אם אתם מחפשים שינויים דרמטיים וארוכי טווח, נראה שעדיף לבחור בניתוח אף מסורתי.

מה הפך את ההליכים לפיסול אף ללא ניתוח לכל כך פופולריים?

מומחים בתחום משערים שהמדיה החברתית (בעיקר האינסטגרם והטיק טוק) יחד עם תרבות הסלפי, שהפכו לחלק מחיינו בשנים האחרונות, השפיעו רבות על הפופולריות הגואה של ההליכים לפיסול אף לא ניתוחי. נראה כי יותר ויותר אנשים מתחילים להיות מודעים להליך קוסמטי זה, שאינו כרוך בהרדמה, בניתוח, בתפרים ובתקופת החלמה ארוכה, ובוחרים להשתמש בו בתדירות הולכת וגדלה.

המאמר נכתב באדיבות וינקלר קליניק

רוצים אף מושלם? דברו עם אחד המומחים שלנו לפרטים נוספים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשיחה עם יועץ מלאו פרטים