כל מה שחשוב לדעת על טיפולים אסטתיים בפנים

ההתקדמות הטכנולוגית חוללה מהפכה בענפי הבריאות השונים, כולל בתעשיית היופי. בשנים האחרונות, לקוחות ברחבי העולם מעדיפים לעבור הליכים זעיר-פולשניים, החל מהזרקות מילוי ועד לטיפולי לייזר, כאשר הטרנדים הקוסמטיים שאינם כירורגים נמצאים בעלייה מתמדת, ואין שום סימנים להאטה כלשהי בתחום.

לאור מצב זה, מקפידים מכוני היופי המקצועיים להתעדכן ולעמוד בדרישות של הלקוחות על ידי התמקדות בטיפולים שמטרתם להעצים את היופי הטבעי ולא לשנות את המראה.

למשל, שימוש במכשירי לייזר משוכללים להעלמת פיגמנטציה בפנים או שימוש במכשירים לא פולשניים להשגת מראה פנים מושלם או לעיצוב האף ללא צורך בתקופת התאוששות, נמצאים בחזית המגמות האסתטיות העכשוויות.

הנה ארבע דוגמאות:

הרמת פנים 

ניתוחים להרמת פנים הם אחד ההליכים הכירורגיים, הקוסמטיים הפופולריים ביותר באזורים רבים בעולם, שנועדו להעלים את השפעות ההזדקנות על מראה הפנים. אנשים מבוגרים רבים מבקשים להחזיר את הזמן לאחור ולהסיר קמטים, קווים וקמטוטים כדי להשיג עור במראה חלק ויפה יותר.

מכיוון שהיום קיימת דרישה הולכת וגוברת לפתרונות לא פולשניים, הרמת פנים לא כירורגית תופסת את מרכז הבמה בקליניקות השונות.

אחת הדוגמאות לפתרונות אלה היא הרמת פנים באמצעות חוטים. בטכניקה זו הפלסטיקאי משתמש בחוט ומחט דקיקים כדי לחבר בתוך העור חוטים שאותם יוכל למשוך ולכווץ, ממש כמו תפירה לכיווץ הבד.

חוטים אלה שזורים בזיזים שנאחזים ברקמה התת עורית, ומתיחתם גורמת להחלקת הקמטים. לאחר כ-7 עד 18 חודשים, החוטים יימסו באופן טבעי, עם זאת מראה הפנים המורם והחלק יתפוגג באטיות רבה יותר.

פיסול אף ללא ניתוח 

זריקות חומרי מילוי המשמשים להחלקת קמטים בפנים, משמשים גם לעיצוב מחדש של האף ללא ניתוח. הליך זה יכול להצר אף רחב מדי או להעלים בליטה קטנה על גשר האף. הליך זה מתאים מאוד למי שרוצים לשנות את צורת האף אבל לא מעוניינים לעבור ניתוח, אם כי מדובר בהליך זמני שיש לחזור עליו מדי מספר חודשים.

פיסול אף

הידוק העור באמצעות גלי רדיו (Radiofrequency)

השימוש שעושה תעשיית היופי בגלי רדיו הוא אחד החידושים המהפכניים ביותר. גלים אלה מייצרים חום מבוקר שחודר לתוך שתי שכבות העור.

כאשר גלי הרדיו מגיעים לאזורים הבעייתיים בעור הפנים, הם עוזרים להדק את פני העור ולחטב את מראה העור הנפול.

מילוי שפתיים טבעי

נשים רבות חולמות להשיג לעצמן שפתיים מלאות תשוקה. אין ספק שמראה טבעי של שפתיים שמנמנות ומלאות, הן הסוד שאחריו רודפות לא מעט נשים.

ואכן, מילוי שפתיים הוא אחד מטיפולי היופי החביבים לא רק על סלבריטאים ונמצא בעלייה מתמדת. טיפול זה משתמש בהזרקה של חומצה היאלורונית, שהיא מולקולה טבעית שמסוגלת לספק שפתיים מלאות יותר שנראות טבעיות לחלוטין.

הליך זה נמשך בין 45-30 דקות, ומאפשר למטופלת לחזור לשגרה באופן מידי, עם מראה הרבה יותר מלהיב ומושך.

לסיכום 

קליניקות איכותיות מציעות היום את מיטב הטיפולים האסתטיים שמסוגלים לשפר לא רק את היופי אלא גם את הבריאות. השנה החדשה הגיעה יחד עם כמה מגמות אהובות בתחום טיפולי הפנים והגוף.

הקליניקות משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות כדי לספק תוצאות מושלמות המשפרות את יפי הפנים בגישה טבעית ולא פולשנית, המאפשרת למטופלות לחזור לשגרת יומן מיד לאחר הטיפול ללא תקופת החלמה, ולהפגין את מראה הפנים עליו חלמו.

לשיחה עם יועץ מלאו פרטים